nedeľa 14. februára 2016

Comeback

O pár hodín  odštartujem  svoj druhý semester na medicíne. Nestačila som sa čudovať ako rýchlo ubehol ten prvý a teraz sa čudujem ako rýchlo ubehlo to voľno. Mám pocit, že čas ide rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. :D

Mala som plány, že cez  voľný čas  si, čo to pozriem a zopakujem, ale môj mozog akosi odmietal prijať túto predstavu. Po skúškach som bola dosť vyčerpaná a občas som mala pocit, že som z inej galaxie, keďže som mesiac trávila nad knihami a nemala som čas takmer na nič. Takže všetok čas som venovala rodine, oddychu,  kamarátom a vráteniu sa do reality. :D

 Sily na nový  semester sú pripravené,  už len ho začať a zotrvať. Tento semester mám rozvrh od pondelka do stredy a štvrtok mám prednáškový, čo je úplne super keďže v zimnom semestri som bola v škole až do piatku.

Teším sa na svojich kamarátov a zážitky s nimi  a samozrejme  aj na školu. Už je na čase znova načerpávať nové informácie. Čakajú ma dva nové predmety: chémia a histológia. Som zvedavá, čo ma čaká a dúfam, že tento semester bude úspešný.

Pred chvíľkou som dorazila na internát, kde ma privítali už moje spolubývajúce a postupne sa vybaľujem a pripravujem. Stihli sme ešte aj nákup v Lidli ( musím povedať najlepšie sa nakupuje večer - nikto nikde, žiadne tlačenice). Zajtra začínam angličtinou  a potom šup na anatómiu( biológia až od budúceho týždňa). 

Už prichádza celkom únava z balenia, cesty a vybaľovania, ale myslím, že skoro sa spať nepôjde lebo každá máme kopec zážitkov. Treba využiť posledné voľné hodiny.  

Všetkým nadšeným študentom veľa šťastia !!! :)
S pozdravom,
Medička B.P.



3 komentáre: