pondelok 25. januára 2016

Motivácia



Tento článok môjho blogu bude tak trošku odlišný. Chcem sa trochu zamerať na motiváciu a silu, ktorá ma ženie vpred nie len v štúdiu ale aj v živote. To, že som túžila po medicíne veľmi dlho som spomínala už v prvých článkoch, a môžem povedať, že som si nikdy nevedela predstaviť iný smer, ktorým by som sa vybrala než cestou medicíny. Je to vnútorný pocit, ktorý sa vo vás prebudí, keď robíte niečo čo je pre vás dôležité, výnimočné... vtedy pocítite, že áno toto má zmysel, cítite sa potrebný a významný pre tento svet. 

 Ja mám vždy tento pocit, keď môžem pomôcť, poradiť, motivovať, rozosmiať. Nejde o to aby ste zrazu motivovali celú školu alebo svet.... to sa ani nedá ... pretože nie každému sadnete, preto netreba strácať chuť pokračovať aj keď sa nájdu ľudia, ktorý vám to proste neprajú, to patrí k ceste životom a najmä k ceste za snami.

Možno niektorý, ktorý to čítajú si povedia, čo ako medička po prvom semestri môžem hodnotiť takéto veci, ale to nie sú veci týkajúce sa medicíny, to sa týka života, a práve po nástupe na výšku som si začala viac a viac uvedomovať tie práve skutočné hodnoty a pozerať sa na život z iného uhla. Najdôležitejšie veci, sú tie ktoré nevidíme. 

Mňa osobne ženie vpred motivácia, že v živote môžem dosiahnuť neskutočné množstvo vecí, objavovať, učiť sa, spoznávať a  zlepšovať seba aj okolie. Jednoducho si môžem večer povedať, že tento deň som prežila naplno. Venujem čas rodine, priateľom a práve to je druhá strana úspechu...mať za sebou ľudí..tých správnych ľudí, ktorý tu budú vždy.  Podpora blízkych robí veľmi veľa, ako aj samotná viera v seba. Uvedomiť si, že každý sme iný a nezrovnávať sa s ostatnými.

Ako býva zvykom, keď niečo chceš musíš niečo obetovať, či už čas, peniaze, voľno s rodinou, spánok. Ale odplata príde vždy, občas  neskôr a iným spôsobom ako sme očakávali, ale práve to nás možno ešte viac obohatí.   Netreba sa nechať  odradiť alebo to vzdať!! To je základ. Ak túžite po niečom tak si treba ísť za tým. 

Keď som viacerým povedala, že chcem ísť na medicínu len sa pozreli a poznamenali, ale to je náročné, nerozmyslíš si to ??  Nikdy som nad tým neuvažovala... moja túžba bola 100 násobne väčšia než strach z množstva učenia a náročnosti štúdia... možno ma tá moja premotivovanosť raz prejde, ale v zatiaľ ma drží a verím, že mi dlho ostane.

Dúfam, že tento článok aspoň trochu povzbudí tých, ktorý blog čítajú.

S pozdravom,
Medička B.P.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára