pondelok 25. apríla 2016

Schyľuje sa ku koncu



Po pár dňoch oddychu opäť zahajujem učiaci proces. Podarilo sa mi spraviť zatiaľ všetky zápočty a už zostáva len jeden z histológie budúci týždeň a záverečný test z angličtiny. Rada by som sa už pomaly začala učiť na skúšky. Prvú mám z biológie, ktorá je pre mňa strašiakom, keď vidím názvy niektorých tém ( napr. bunkový cyklus a jeho regulácia....). V júni mám chémiu a posledná bude angličtina. Teším sa, že potom prídu trochu oddychové mesiace na načerpanie síl do druháku, ale škola bude chýbať.
            Minulý týždeň v pondelok sme mali zápočet z biológie, ktorý ma naozaj prekvapil. Oproti minulému semestru bol naozaj oveľa ľahší a aj hodnotenie konečne bolo lepšie. Osobne som mala veľmi dobrý pocit. V stredu bola histológia, ktorá nás však šokovala v tom zlom slova zmysle, ale podarilo sa nám ju zvládnuť.
            Po pitevnom týždni a zápočtoch som bola vyčerpaná, tak som sa rozhodla dať si tri dni voľna ( pre niekoho málo, pre medika veľa :D). Venovala som sa rodine a tomu, čo zbožňujem príroda, behanie a fotenie.
            Za tieto dni by som si chcela doladiť veci ako prezentáciu na angličtinu, dokresliť preparáty na histológiu( výbava farbičiek väčšia ako na základke). :D V stredu si ešte musíme odprezentovať semestrálnu prácu na chémií. Dúfam, že sa mi to všetko podarí, čím skôr a môžem sa potom plne venovať biológií.

S pozdravom,
Medička B.P.


6 komentárov: